ماندن ،چیزیست که نه هرکسیآن را بلد است؛و نه هر کسی لیاقتش را دارد!آن را برای اهلش یاد بگیرید و برایش بمانید!
ما را در سایت تو لیاقت عشق منو نداشتیم فهمیدی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 14:04